Однією з родзинок Тернополя починаючи від 50 років на міському озері були і є наші найулюбленіші плавзасоби, які переправляють пасажирів від центральної пристані до Дальнього пляжу у літній сезон, навесні та восени катають прохолодним плесом, а взимку ми любуємось ними з протилежного берега. Однак на даний час один з наших катерів має здатність працювати як влітку, так і взимку.
Розпочнемо з історії.
Насправді ж, не дивлячись на те, що донедавна озером курсувало лише одне, найбільше судно на водоймі - "Герой Танцоров" (544 проекту С), історія судноплавства Тернополя дуже багата. Мало хто з тернополян нині знає, що до всім відомого "Танцорова" та нещодавно відновленого "Капітана Парія" (в минулому з єдиною назвою ПТ-50) було ще 4 катера. Саме катери, а не теплоходи тоді курсували Комсомольським озером, відтоді мешканці і називають неправильно так нині працюючі прогулянкові теплоходи (адже катери є маломірними суднами).
Військовий бронекатер, який згодом був перероблений у пасажирський, маломірні ПК-52 і ПК-55 і навіть теплохід серії ПТ-01, який проіснував лише одну навігацію - таким був склад міського флоту протягом 50-60 років. Вже у 1965 Тернопіль отримав справжній теплохід.
ПТ-50 будували спеціально по замовленню для нашого міста, однак через нестачу суден йому довелося рік попрацювати на благо киян, тому привезли плавзасіб до нас у 1965 році.
"Герой Танцоров" прийшов на міське озеро "БУшним", адже працював на Дністрі цілих 5 років із назвою "Заліщики" (збудований у 1963 році, перевезений до Тернополя у 1968). Для того, щоб його транспортувати сюди довелося частково розібрати корпус (зрізали верхню частину). Свою нову назву він отримав завдяки учням однієї з тернопільських шкіл, які подали свій варіант найменування на конкурс.
До нашого часу "дожили" лише два теплоходи, один з яких працює без перерви вже майже 50 років, а інший протягом 16 років був забутим людьми - насправді ж очікував свого другого життя. На пам`ять про один з катерів ПК залишився фрагмент моторного відділення та ходової рубки одного з цих суден, що нині служить технічною коробкою для зберігання інструментів на теплохідній базі.
Що ж, розповідати про наш флот можна безкінечно, адже за 50 років інформації назбиралося чимало.
Однак, декілька цікавих фактів таки є, про які забути неможливо. Хоч судно не являється прогулянковим, воно все ж працює... Марс 700 - глісер на повітряній подушці, яке має змогу працювати протягом всього сезону, адже пересувається як по воді, так і по льоду.
На нашому веб сайті ви можете дізнатися ще багато цікавої інформації про Тернопільське озеро і історію суден.
Ось прямі посилання:
Головна веб-сайту
"Герой Танцоров"
"Капітан Парій"
"Марс 700"
фотоальбоми:
"Герой Танцоров" в роботі
"Капітан Парій" в роботі
"Капітан Парій" (ремонт/реставрація)
"Марс 700" в роботі
Ну і, власне пару фотографій з сайту-галереї водного транспорту (клацніть для збільшення):
- "Герой Танцоров" відправився у звичайний круїзний рейс
- "Герой Танцоров", підхід до пристані
- "Капітан Парій" у перший день роботи. На борту журналісти
- ПТ-50 (нині "Капітан Парій") на базі у поломаному стані 2008 рік)
- Залишки моторного відсіку та ходової рубки одного з катерів ПК на теплохідній базі
- "Марс 700" на льоду
Якщо вас цікавить будь-що про наші теплоходи (ціни на квитки, замовлення, ще детальніша історія і т.д. пишіть)
Розпочнемо з історії.
Насправді ж, не дивлячись на те, що донедавна озером курсувало лише одне, найбільше судно на водоймі - "Герой Танцоров" (544 проекту С), історія судноплавства Тернополя дуже багата. Мало хто з тернополян нині знає, що до всім відомого "Танцорова" та нещодавно відновленого "Капітана Парія" (в минулому з єдиною назвою ПТ-50) було ще 4 катера. Саме катери, а не теплоходи тоді курсували Комсомольським озером, відтоді мешканці і називають неправильно так нині працюючі прогулянкові теплоходи (адже катери є маломірними суднами).
Військовий бронекатер, який згодом був перероблений у пасажирський, маломірні ПК-52 і ПК-55 і навіть теплохід серії ПТ-01, який проіснував лише одну навігацію - таким був склад міського флоту протягом 50-60 років. Вже у 1965 Тернопіль отримав справжній теплохід.
ПТ-50 будували спеціально по замовленню для нашого міста, однак через нестачу суден йому довелося рік попрацювати на благо киян, тому привезли плавзасіб до нас у 1965 році.
"Герой Танцоров" прийшов на міське озеро "БУшним", адже працював на Дністрі цілих 5 років із назвою "Заліщики" (збудований у 1963 році, перевезений до Тернополя у 1968). Для того, щоб його транспортувати сюди довелося частково розібрати корпус (зрізали верхню частину). Свою нову назву він отримав завдяки учням однієї з тернопільських шкіл, які подали свій варіант найменування на конкурс.
До нашого часу "дожили" лише два теплоходи, один з яких працює без перерви вже майже 50 років, а інший протягом 16 років був забутим людьми - насправді ж очікував свого другого життя. На пам`ять про один з катерів ПК залишився фрагмент моторного відділення та ходової рубки одного з цих суден, що нині служить технічною коробкою для зберігання інструментів на теплохідній базі.
Що ж, розповідати про наш флот можна безкінечно, адже за 50 років інформації назбиралося чимало.
Однак, декілька цікавих фактів таки є, про які забути неможливо. Хоч судно не являється прогулянковим, воно все ж працює... Марс 700 - глісер на повітряній подушці, яке має змогу працювати протягом всього сезону, адже пересувається як по воді, так і по льоду.
На нашому веб сайті ви можете дізнатися ще багато цікавої інформації про Тернопільське озеро і історію суден.
Ось прямі посилання:
Головна веб-сайту
"Герой Танцоров"
"Капітан Парій"
"Марс 700"
фотоальбоми:
"Герой Танцоров" в роботі
"Капітан Парій" в роботі
"Капітан Парій" (ремонт/реставрація)
"Марс 700" в роботі
Ну і, власне пару фотографій з сайту-галереї водного транспорту (клацніть для збільшення):
- "Герой Танцоров" відправився у звичайний круїзний рейс
- "Герой Танцоров", підхід до пристані
- "Капітан Парій" у перший день роботи. На борту журналісти
- ПТ-50 (нині "Капітан Парій") на базі у поломаному стані 2008 рік)
- Залишки моторного відсіку та ходової рубки одного з катерів ПК на теплохідній базі
- "Марс 700" на льоду
Якщо вас цікавить будь-що про наші теплоходи (ціни на квитки, замовлення, ще детальніша історія і т.д. пишіть)
Пн Лист 18, 2024 6:46 am автор Inkognito03
» Музыку скачать бесплатно
Чт Лист 07, 2024 2:33 pm автор Iamorial33
» Написання індивідуальних завдань для студентів
Нд Лист 03, 2024 7:40 pm автор student
» Репетитор з української мови та літератури
Нд Лист 03, 2024 7:29 pm автор student
» Спортивные добавки
Нд Лист 03, 2024 7:54 am автор Inkognito03
» Игры...........
Сб Жовт 26, 2024 1:33 pm автор bernicehallb
» Мы - лучший выбор, чтобы продать авто во Львове!
Пт Жовт 25, 2024 12:01 pm автор Yotoon
» плитка
Чт Жовт 17, 2024 6:42 am автор ramos24
» Керамограніт
Чт Жовт 17, 2024 6:14 am автор ramos24